Jenny Blomberg finast i världen!

Hej jag vill bara berätta för er hur fantastisk denna tjej är.
Hon bryr sig om allt och alla och förstår en i alla lägen.
Alla som inte känner Jenny borde verkligen göra de man ångrar inte en ända sekund!
Jag har inga ord för vad du betyder för mig och jag är jätteledsen för att jag inte tagit alla chanser jag fått att vara med dig och att vi glidit isär en del.
Men systrar håller förevigt hur länge dom än är ifrån varann och det ska jag bevisa!
Du är värd guld och jag försöker ge dig allt jag kan för vill att du ska ha det så bra du bara kan.
Jag kollade igenom vår gamla blogg och såg hur kul vi har haft tillsammans vi har så många minnen det är sjukt.
Längtar tills på fredag då jag äntligen ska få träffa dig igen.

Du är den jag ringer om både små saker och saker jag inte vågar berätta för NÅGON annan.
Du bär på mina tungaste brister och hemligheter, du är min skattkista där det finaste är du.
Jag har inte inset fören nu hur mycket jag verkligen vill vara med dig exakt hela tiden.. men det går inte.
Du är en i familjen och det känns varje dag att något är borta mer än vad du tror.
Jag vet att vi sagt att vi ska ta tag i det här men inget hänt men du kommer märka jag kommer ta det steget nu för klarar mig inte utan dig längre.
Jag är inte så bra på att berätta sånt här för dig vilket jag borde göra men jag ska bli bättre lovar..
Förlåt för allt du är den finaste och roligaste jag vet,och kommer alltid att vara.
Allt vi har tillsammans är det jag minns jag tänker tillbaka och bara ler!

Förlåt för jag "gästbloggade" utan att säga något hoppas du kan förlåta mig för det och att du förstår att
 JAG ÄLSKAR DIG JENNY BLOMBERG!!!





Puss och kram din Lollo  

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!