trötter

Tja!
Hemma från bajenmatchen nu, det blev oavgjort. Fanns typ inga platser men först stod vi i klacken men det blev för jobbigt så vi tog några randomplatser men det var rätt najs och kolla. Är fett trött nu bara, så ska väl sova snart. Eller? Nej ska kolla på beverly hills och sådär. Men jag bloggar nog senare.

Puss

anonym säger:

asså moste fråga va det intressanta i din blogg är? inget illa ment men jg har läst den i cirka en vecka nu och det står alltid om att du har vart med någon oftast samma person, så har ni haft 'sjukt najs' aha? okej?´vet vad du tänker läs inte min blogg da? men jag undrar kommer det bara stå sånt här skit i så fall vet jag om jag ska sluta läsa din blogg. tacksam för svar :)(ta inte illa upp)

 2011-09-24     10:53:50
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!