Tjooooooo

Tjaa Jennys bloggläsare!

Det är Anna här hennes syster som gjorde den superfina headern hehe. Jenny tränar nu så passar på att skriva lite i hennes blogg. Jag har legat hemma hela dagen måste bli helt frisk till när jag ska operera mitt knä. Just det mitt knä, det har jag lyckats vrida till på träningen så då gick korsbandet av, menisken blev skadad och ett ledband uttöjt. Så nu väntar 9 månaders rehab 2 operationer och 6 veckor med knäskydd. Kul år man har framför sej haha... Nej men det kommer gå bra.

Hoppas Jenny har kul på träningen, det tror jag. Jag ligger och kollar på Beverly Hills som jag gjort hela dagen. Imorgon blir det nog mycket bloggning utav Jenny för hon har fått hemstudiedag för att kunna vara hemma och vara min slav :D

See you / Anna :)



älskade syster! ♥

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!