sommarlovet

Här kommer lite om mitt sommarlov.
Jag har spenderat många dagar med Lollo, haft grymt kul med henne! Mycket av sommaren har jag skrivit om i bloggen, men andra halvan är inte skriven. Då har jag mest varit med Lollo, vi har träffat folk och sådär.. Svårt att träffa henne nu eftersom att hon bor i Huddinge.
De roligaste sakerna jag gjort under sommaren har varit:
Sportscamp!
Isabelles landställe
När Lollo var med till mitt landställe
Eken cup
Moas stuga
Innebandylägret!
Hagalägret (basket)

+ Alla dagar jag varit med andra kompisar och även varit på stranden.

Det här är det bästa sommarlovet hittils, men sportscamp var bättre förra året, kändes som för lite fritid i år.

Men tack alla underbara vänner för ett grymt sommarlov!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!