matchen..

Tja!
Gud vilken hemsk match, blackeberg spelade grymt fult och klängde på en och domarna sög! Men aa vi tog oss i genom matchen och torska med typ sex poäng, pinsamt. Men ja, vi spelade väl helt okej anfallet fungerade inte men annars så.. Nästa gång vi möter de får vi ta revanch och krossa!
Efter åkte jag iväg med Alexandra och Lollo för att kolla på Uppsala men det var något missförstånd så matchen spelades inte, så alex åkte kommunalt hem och jag och Lollo åkte hem till Lollo där jag även käkade. Hennes lillebror är typ den sötaste bebisen som finns. Men har haft fett kul iallafall.

Imorgon är det träning också, just nu kollar jag på basket EM.

Skriver senare.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!