LOllo här <3

tjenaree, alla jennys kompisar !
jennys vakra kompis lollo här jenny ligger o typ halv sover i sängen just nu om ni vill veta .

jenny blomberg världens finaste person betyder allt !
Ingen eller inget betyder så mkt som du gör du finns alltid
där om man behöver dej och du menar aldrig något illa mot
någon .

Du e den finaste personen som jag någonsin träffat du e min andra halva
fast smartare . Du ska veta att jag alltid finns här o kmr alltid att vara här för dej
vad som än händer <3 Jag skrattar alltid när jag är med dej o vi har så sjukt många minnen redan o jag vet att dom kmr bli fler. Vill bara att du ska veta hur mkt du betyder för mej !!!



Älskar dej mest älskling du går it att beskriva med ord..... <3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!