Hiss&Diss

Hiss:
* Höstkläder
Jag hissar verkligen höstkläderna, tycker det är grymt snyggt, speciellt såna här halsdukar som typ alla har.

* Basketsäsongen
Jag ser fram emot den här basketsäsongen, med regionsuttagning och sånt, kommer nog bli stressigt men ändå kul, så det är en stor hiss!


* Lollo Solheim
Jag hissar verkligen min bästavän Lollo Solheim! Hon är underbaraste på jorden, älskar henne verkligen hon finns alltid där.


DISS :
* Höstvädret
Stor diss, regnar typ hela tiden, så vet man inte vad man ska ha för kläder, för man vet inte om det kommer regna eller inte.


*Väderrapporter
De kan aldrig ha rätt om något! Så man kan inte vara berädd på vädret.


Emmiz säger:

hej kolla gärna in min blogg, har en massa smink och mode tips.. En del inredning också =)



/Emmiz

 2011-09-22     23:08:11     http://www.nattstad.se/emmahjorth
Lollo säger:

awww, älskar dej oxå bästa vänn <3

 2011-09-24     09:39:16
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!