Hemstudiedag

Japp idag blir det hemstudiedag då, mest för att hjälpa syster. Men ska också plugga en hel del, med kursen men också tyska om jag hinna. Måste bli klar med instuderingsfrågorna på kursen först och främst.
Sen vid halv tolv åker jag med Anna och mamma och hämtar Annas knäskydd vid sjukhuset, och äter även. Vid tre kommer Lollo och hennes mamma och hämtar mig, sen åker vi hem till henne och slaggar där riktigt najs!

På lördag kommer vi att åka och kolla på en kompis match sen träffa några antagligen. Sen äter jag hos farmor och farfar (middag) sen hämtar vi upp Lollo och hon sover här, på söndag har vi match. Längtar!

Brandbergshallen klockan 14:15 kom och kolla!

Men vi hörs senare.


HHAHAHAHAHAH


Älskar dej!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!