Test från annablommberg.blogg.se

Jag älskar..
( ) att ha lösnaglar!
(x) Att ha långt blondt hår!
( ) Ha rosa på mig!
( ) Små hundar!
( ) Ha söta små accessoarer, speciellt playboy & Chanel!
( ) Hatar att gå runt i bara svart!
(x) Body Loation & body Butter
( ) Att blogga!

Jag klarar mig inte utan:
( ) Läppstift! Speciellt rosa!
( ) Att gå runt utan en spegel i väskan!
() En kamera
() En kille i mitt liv!
(x)Smink!!!
( ) Hår inpackningar & balsam varje dag
(x) Rengöringsmedel
(  ) Klackskor (Minst 13 cm!)Jag bär alltid med mig:

 

( )Smink i min väska
( ) Ett rosa läppstift
( ) En extra tröja, ifall jag behöver byta när jag är tex i stan.
( ) Tofsar, hårspray och annat för håret!

  

Jag är

 

( ) Perfekt
( ) Ful
Antal: 4
5-10 Du är helt normal, det är väl bra för dig
10-15 Du är på spåret på att bli Barbie!  Keep going!
15-21 Du är en riktig barbie! Go girl!


Haha, oj fick mindre än 5 t.o.m xd
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!