hittade ett gammalt test i bloggen

Du är kär nu - Njaa, kan inte kalla det kär.
Du har sårat nån så de börjat gråta - Aaa..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Tror inte det :s
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Haha nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
-  mhm
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - haha gud ja
Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har ljugit om var jag är för någon - ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - hm.. jag vet faktiskt inte
Jag har struntat i ett prov - tror inte

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller  - haha jag vet inte
Jag har tagit mediciner mot depression - nää?
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nästan
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö - en var nära på att dö
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej de tror jag inte
Någon nära till mig har begått självmord - nope

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - hhahaah jaa!
Jag har sett en fallande stjärna - nej
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - nej
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - de klart
Har sparkat en kille mellan benen - ja
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej
Druckit en hel liter mjölk på en timme - haha wtf? men nej..
Jag har medverkat i en teater - haha ja, massa i skolan
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja
Du har fångat en snöflinga med tungan - haha men ja?
Jag har suttit på ett tak på natten - nej de tror jag inte
Jag har aprillat någon - ja
Jag har åkt taxi - ja
Jag har ätit sushi - Vet inte
Jag har åkt snowboard - nej

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!