ett test jag hittade längre bak i arkiven - med bilder

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Nej jag har inte pussat adrian
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 9?
Alva Hemer, hon är min lillasyster :*


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 12?
Amanda H i skolan imorgon
ÄR NUMMER 16 SÖT?
Amanda Fredriksson ja hon är grymt söt!


VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 21?
Antonello, kommer inte ihåg
HUR TRÄFFADE DU NUMMER 29?
Felix Aldén, var på Sportscamp samtidigt.
GILLAR DU NUMMER 35?
Christoffer Isaksson, ja som kompis.
HAR DU TRÄFFAT NUMMER 38 DEN SENASTE MÅNADEN?
Clara, nej :(


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 40 NÄSTA GÅNG?
Claudia, på matchen på söndag.
ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 41?
Nej inte alls, med daniel.
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 45?
Nej jag har inte gått på bio med Dilara
SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 49 ?
Nej jag skulle inte kunna gå ut med Markus
VAD PRATAR DU & NUMMER 54 OFTAST OM?
Ellen, pratar typ aldrig med henne längre :(

SKULLE DU TÄNKA DIG ATT BLI TILLSAMMANS MED NUMMER 56?
Kanske med Emil.
VILL DU PUSSA NUMMER 60 ?
Nej vill inte pussa Erik
VAD BRUKAR DU & NUMMER 62 GÖRA TILLSAMMANS?
Träffar aldrig Esra längre.
VAD SKULLE DU GÖRA OM NUMMER 69 PUSSADE DIG?
Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra oma Felix L pussade mig.
VILL DU HITTA PÅ NÅGOT MED NUMMER 80?
Ja, jag vill hitta på något med Gulizar.
SKULLE DU SÄGA JA OM NUMMER 87 BJÖD UT DIG?
Nej skulle inte säga ja om Hanna bjöd ut mig.
SER NUMMER 92 BRA UT?
Haha njaa, inte direkt, Gabor.
VILL DU HÅNGLA MED NUMMER 100?
Nej vill inte hångla med Jocke (ledare på sportscamp).


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!