Mot arlanda

Hej!
Dagen igår var grymt rolig! Först spelade jag Niklas och Pontus Phase 10 tills maten blev klar. Sen åt vi och gud vad mycket jag åt. Haha. Men sen spelade vi klart och drog till ängen. Där var det väl som vanligt, inte direkt det roligaste men en tradition typ. Men jag Niklas och Pontus gick iallafall tipsrundan tillsammans och de vuxna gick. Vi fick typ alla rätt men vann inte ändå -.-. Sen på kvällen satt alla och snackade och åt middag, spelade kort, gjorde pärldjur haha. Pontus spelade nintendo och ja hade grymt kul iallafall!

Idag har jag inte hunnit mer än att äta frukost och packa. Sitter i bilen påväg till arlanda nu för att hämta Anna som kommer helt brun från Spanien!

 Igårkväll.
 Just nu!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!