Grymt rolig dag med syster!

Tjaaa!
Har haft en grymt rolig dag med syster idag. Men ska berätta om skolan först. Jag var på fångarna på fortet med en tredje del av sjuorna, asvarmt där inne, men hade skitkul! I min grupp var det Anna och Linnea, sen jag då. Vi var grymmast ju ;) haha men ja jag slutade två.

Sen åkte jag till Haninge centrum med Anna, vi köpte skolavslutnings kläder, fast ska ha dem imorgon också när jag ska till Kicki (faster). Ska bli kul. Jag köpte lite mer saker också, kan nog lägga in sen. Vi åt på tacobar också, skönaste killen som jobbade där. Måste äta där igen!

Skriver sen med bilder på det jag köpt ;)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!