Göteborg basket festival

Onsdag: Åkte till Göteborg med tåg vid klockan sex kom fram ganska sent och var tvungna att gå rätt långt för att hämta kort och sånt. Sen fick vi skjuts till skolan där vi skulle bo. Vi packade upp och sånt, sen gick jag, Moa, Lisa, Isabelle, Dilara och Elin ut och körde basket.

Torsdag: Vaknade typ halv åtta och fixade oss, hade match ganska sent och vann den. Sen var vi lite på något activity center och kollade på basket och sånt. På kvällen var vi ute och körde basket igen mot norskar, lärde känna dom fett bra. Skitroliga, gick sen in till dom lite senare på kvällen och snackade. Sen gick alla i laget in till oss förutom jag, Isabelle och Moa som letade efter Claudias boll till halv tolv.

Fredag: Vaknade samma tid och fixade oss, hade två matcher den dagen, förlorade båda, åkte till Liseberg efter, hade grymt kul, haha jag Lisa och Elin spelade fett mycket men vann faktiskt tre gosedjur! :D Åkte sen hem vid elva när det stängde, somnade väldigt sent också.

Lördag: Fick sova till halv tio för hade ganska sen match, spelade två matcher den dagen tror jag, b-åttondel och b-kvart, vann båda. På kvällen var det disco, skitkul! jag Moa och Isabelle var där, Lisa Dilara och ELin också fast vi umgicks inte med dom där, men det var najs. Kom hem vid halv ett.

Söndag: Vaknade halv sju för att packa innan vi skulle iväg på match som började nio, åkte sen taxi till matchen som vi vann. Kom då till b-final som vi också vann. Kom hem med tåg vid nio var grymt trött men hade som tur ledigt nästa dag.

Så b-guld blev det då, igen :D



- Grymt rolig helg tjejer, tack.
Håkon <33 säger:

Jag var en av de norska killane :D <333

 2011-06-09     20:40:34
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!