Inte varit inne på datan

Hej!
Var inte inne på datan igår så blogga inget, men jag kom hem från Moa vid fem, vi satt typ och spelade något rally spel hela dagen, hahaha. Skitkul ju! Geeks. Tog en hel del bilder på torsdag kväll också. Men de kommer senare. När jag kom hem gick jag ut och spelade basket, länge först. Blev rätt svettig, så duschade efter det.
Sen på kvällen kollade vi på en film, jag mamma och pappa, för Anna var inte hemma.

Gick och la mig vid tolv, vaknade tolv idag också. Idag ska jag nog inte göra så mycket, kanske spela lite basket. Haha. Tänkte bada med Amanda senare, men det är så dåligt väder, så blir nog en hemma dag idag istället.

Bilder kommer senare.

PUSS

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!