längtar till..

Sportscamp!
Jag längtar redan till sportscamp. Det är liksom sex månader kvar och ändå längtar jag otroligt mycket. Det är så sjukt roligt där. Näst sista året det här året ;s.


Falun
Längtar faktiskt till falun med sjuorna, det är sjukt kul där också. Förutom när man pluggar men annars är det sjukt kul, på kvällarna. Vi ska ha bästa rummet, the gaang xd


Sommarlovet!!
Jullovet är snart slut "/ så jag har börjat längta till sommarlovet, älskar värmen och framförallt ledigheten sjukt skönt. Och vara med alla kompisar 24/7. Looove.


Cuperna!
Det är skitkul att åka på cuper med laget, vi har alltid så kul också, även alla är grymt olika. Vissa sitter och spelar nintendo, vissa går och pratar med killar, vissa ligger och läser, vissa hoppar omkring i rummet, vissa tar bilder. Ja alla gillar olika saker men ändå har vi sjukt kul.


Det är dem fyra sakerna jag längtar mest till!
ellohell säger:

vad roligt allt låter! kika gärna in hos mig om du har tid- gillar du min blogg borde du fortsätta läsa den eller följa mig på bloglovin? :)

 2011-01-06     19:17:03     http://ellohell.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!