the day


Hejhej!
Idag i skolan började vi med en föreläsning, jag och moa antecknade hälften var och har börjat med kursen , bara skrivit om hur det är att leva i grekland, men ska skriva gudar, och några mer saker, kommer inte riktigt ihåg. Men vi har till nästa onsdag på oss iallafall. Efter skolan drog jag till Moa HG och vi ba tog det lugnt och åt tills vi hoppade på bussen till träningen. Hahah, fan vad kul vi hade på bussen asso. När vi kom fram var isabelle redan där så vi gick in, sen kom pappa och jag hämtade min träningsväska sen mötte gulizar och dilara. Sen tränade vi och när jag kom hem duschade jag och nu sitter jag här och har skittråkigt!

Imorgon ska jag nog till Moa HG, och på fredag ska vi kanske se på bio annars ska jag nog vara med någon annan. På söndag ska vi typ till invigningen av skateboard parken, hahah men bara kanske.

Men ska inte skriva för långt.

PUSS

Lydia :D säger:

Du bet mig >:( <3

 2010-09-01     21:21:54
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!