Hiss & Diss


* Mobilen: Det är en av mina favorit saker, älskar min mobil, man kan liksom prata, smsa, lyssna på musik, ta kort, filma och massa saker med de. Perfekt :)

* Vänner: De finns alltid där, det är skitviktigt att ha vänner, man kan alltid prata med de om det är något.




* Dåliga program: Jag hatar när man sätter på teven, så är det bara tråkiga program -.-

* Spindlar: Jag hatar spindlar, de är så äckliga och läskiga. Asso usch, de förstör bara världen.

efra säger:

sv:ok

 2010-09-05     16:59:07     http://blacknpretty.blogg.se/
Lydia :D säger:

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH HATA! SPINDLAR!! hahhahaha hade en liten spindel i rummet igår o dammsög upp den x))<3

 2010-09-05     17:21:26
Alexandra <33 säger:

hahahahaha smart lydia xD (Y) ASSÅ JAG HAAAAAAAAAAAAATAR SPINDLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 2010-09-06     14:56:08     http://jeempaan.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!