fett läskig!


Hejhej!
Orkar inte berätta om dagen, men träningen var fett kul, speciellt när vi körde match. Men iallafall, när jag och Moa åkte hem med bussen hände två läskigasaker. Först när vi gick till bussen så var det typ en sväng och så hörs det som att en bil kommer, men vi tror typ de e på vägen, men hör vi att det kommer närmre så vi slänger oss åt sidan och det åker förbi en bil i fett snabb fart x), hah skulle blivit påkörda annars.
Sen gick vi på bussen och den var typ proppad, så fanns det två platser nästan längst bak så vi satte oss där, sen snett framför oss satt en fullgubbe som stank sprit och satt och prata me sig själv, sen gick den breve av och han vänder sig om och tittar på mig och blinkar med ena ögat så jag ringer till pappa och han möter mig vid busshållplatsen, sen titta han skitmycket på mig när bussen åkte förbi.

Fett läskigt !

PÖÖÖZZZZ

MADDES säger:

Det är fint med mig. Vad gör du nu? kram

 2010-09-15     21:20:18     http://maddisenj.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!