bestämd morgondag


 favorit bilder på oss, även fast jag ser hemsk ut på alla :)
Hej alla!
Mår som vanligt nu, har druckit rätt mycket cola och så, åt kyckling och ris till lunch och middag, rostade mackor me smör till frukost och toast till mellis. Så har fått i mig mat idag iallafall. Fick reda på att jag var kritvit i ansiktet när jag var sjuk ;o tyckte jag såg vit ut när jag kollade mig i spegeln, att prickar och sånt syntes tydligare, och att de itne syntes så tydligt idag, så frågade jag pappa och han sa att jag var kritvit.
Har nu bestämt morgon dagen, går upp halv tio fixar mig, äter och bloggar, tar sen buss kvart över tolv till tyresö centrum och Moa hoppar på samma buss, längtar. Har saknat henne! Har saknat alla i skolan, även fast det bara ¨gått två dagar, har varit tomt utan allt skratt och allt prat.
Men det ska inte bli för långt nu, jag bloggar imorgon med bilder också.

PUSS

sabrijaribic säger:

hallådär!

haft en bra dag?

tänkte bara ställa någon fråga, spelar du basket, isåfall vilket lag-/-stad?

känns som om ja känner igen dig! =)

 2010-09-03     22:47:59     http://sabrijaribic.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!