maatch :) (:


Hejhej!
Match idag som ni vet, jag vaknade åtta och blev klar nu, har fixat mig, orkar inte ta facelook och outfit bilder men kan skriva hur jag ser ut och vilka kläder jag kommer ha idag. Vi ska åka vid fem i halv, men en dålig sak är att min tumme fortfarande gör ont "/ men jag SKA spela idag ändå. Jag har också ont i vänstra ringfingret och lite i höger tumme, men det hindrar inte :p Men ska äta nu puss.

Facelook:
Plattad tofs, fläta i luggen.
Mascara
Concealer
Puder
Lite rouge.

Outfit nu:          Matchen:
Vit kofta.          Matchlinne
Matchlinne        Matchshorts
Tights              Strumpor
                       Basketsskor

Efter matchen:
Vit kofta
Vitt linne
Vit t-shirts/ ed hardy linne
Tights
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!