läsare


Hejhej!
Sitter inne på facebook o typ spelar o chattar me någon tobias xp typ linneas kusin eller något sånt. Kulkul, fast har egentligen trååk, därför tänkte jag uppdatera er och fråga er lite frågor, den som vinner kommer att bli länkad i varje inlägg i en vecka :p

1. Vad tror ni jag är inne mest på på datan?
1. Facebook
X. Msn
2. Blogg.se

2. Vad gör jag på fritiden?
1. Är med vänner, spelar basket och cyklar.
X. Är med vänner, spelar basket och pluggar
2. Är med vänner, spelar basket och åker runt med bussar

3. Hur mycket tid har jag på mig för att fixa mig på morgnarna?
1. En timme
X. En halv timme
2. En och en halv timme

4. Varför plattar jag inte mitt hår så ofta längre?
1. Det är slitet
X. Jag tycker det är fult
2. Mitt hår har gått av

5. Vad sätter jag först i mitt liv?
1. Vänner
X. Familj
2. Basketen

För att svara skriver ni bara t.ex. 1. X 2. 2 3. X, o.s.v :) PUSS

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!