funkar inte?

Hejhej!
Sitter och halvsover, men det funkar inte att tidsinställa inlägg för mig ;o jaja skitsamma. Vill egentligen träffa någon idag, men typ ingen kan, amanda, elin och lydia är typ på sm. Alexandra, Moa och jessica vet jag inte, men de gör säkret något och Moa HG är typ hos sin farmor. Har sjukt tråkigt iallafall.

Imorn är det skola igen, tråååk, ska redovisa svenska som jag inte ens har börjat på, (knappt iallafall). Sen efter höstlovet ska jag reovisa engelska och matte, sen göra svenska läsförståelse nästa vecka. Asooo shiit, varför har allt blivit så jävla komplicerat! Det är så mycket att göra nu i skolan! -.-

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!