fett jobbigt..

Hejhej!
Har tagit lagfoto och tränat nu, det gick bra. Fast på lagfotot blev jag säkert SKITful!!, aso först när vi tar hela laget fotot, står 98orna och glor på oss, så jag börja såklart asgarva och fotografen sa hela tiden så kan åttan stå still, typ fem gångert i rad, jag ba mm. Sen ba åttan kolla in i kameran, jag ba juste. Osv. Sen på porträttet, står gulizar, dilara och Moa och skrattar åt mej! så kunde int koncentrera mig. Blev säkert asful på den också..
Men träningen gick riktigt bra faktiskt, känner att jag blivit bättre, speciellt på bollkontrollen. Har lärt mig saxen nu x), dubbelstuds mellan bena. Sen kunde jag använda mig mycket av rörelsen vi tränat på, ¨på våra träningar.

Men nu blir det för långt.

PUSS

 - den dagen då allt va skit, tills han plötsligt svarade ;)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!