Lite fakta om mig..

Om mig:
Namn: Jenny
Efternamn: Blomberg
Född: 1997-09-24
Längd: 169 cm
Vikt: -

Familj:
Föräldrar: Mamma Louise och pappa Peter
Syskon: Storasyster Anna
Farföräldrar: Farmor Renate, farfar Per och mormor Ulla
Kusiner: Niklas, Pontus, Viktoria och Lee
Fas-/mostrar, far-/morbröder: Faster Kicki, "typ faster" Milli, morbror Thomas och "typ morbror" Thomas
Djur: Katt Findus, katt Zorro och fiskar

Vänner:
Bästakompis: Moa
"Gäng": Amanda, Elin, Alexandra, Jessica och Lydia
Barndomsvänner: Moa och Claudia

Favoriter:
Mat: Tacos
Färg: Svart, vit, blå
Dricka: Cola, päroncider
Snacks: Chips

Senaste:
Samtal du ringde: Mamma jobb
Samtal du fick: Mamma jobb
Sms du fick: :-P
Sms du skickade: Jag känner mig riktigt hungrig :D
Bild du tog: Haha bild på mig med luva för ansiktet
Du kramade: Amanda
Du pussade: ?

Felixragna säger:

Excellent site. It was pleasant to me.

 2011-02-06     12:32:13     http://felixragna.bloglyric.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!