Tränat i tre timmar


Zorro :P
Hej alla fina.
Idag i skolan redovisade jag engelska steg 13 blev inte godkänd (pinsamt) men vi skulle blivit det om vi bara kunde typ tre ord till -.- så vi måste öva på ord till imorgon sen redovisa igen. Så imorgon ska jag redovisa engelska och tyska. Efter skolan åkte jag hem som vanligt gjorde fruktsallad och tacosrester sen tränade i tre timmar, basket, kondition och styrka. Tränar mkt inför avslutningen haha fråga mig inte varför. Bara Moset som vet. Har precis ätit.

Helgen spenderas ju med Moa Härfstrand Goode. Såhär ser den ut just nu.

Fredag: Moa möter mig i skolan och vi åker till sågen och köper godis och cola och slush. Moa sover hos mig.
Lördag: Moa sovit över och vi blir skjutsade av mamma och pappa till gullmars och åker till grönan. Jag sover i hennes stuga.
Söndag: Sovit i Moas stuga, vi blir skjutsade hit av Lotta och vi badar, hoppar studsmatta mm.

Lääängtar!! Ska bli så jävla kul ;p

See yhaa!!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!