Boooring!

Det har varit tråkigt utan bloggen, så jag bestämmer mig för att börja blogga lite igen.

Fredag: Moa möttemig i skolan när jag slutade och vi åkte till henne och hämtade sov saker, sen till sågen köpte godis och cola, sen hem t mej och nästan direkt t P97 träning. Det var kul att kolla :P efter den åkte vi hem t mig och gick ner och satte på datan och hade kul. Somnade vid två, och skulle upp åtta. När vi vaknade gjorde vi oss i ordning och åkte till F96 i haga final de förlora den men spelade jätte bra, efter de spelade P97 norrköping mot JKS, jag och moa och anna känner några i norrköping så vi hejade på de, men de förlorade men spelade också bra. Efter åt vi på donken och skjutsade hem moa, och jag fick skjuts t amanda för vi skulle fixa oss t festen.






Festen: När vi kom dit hade de flesta kommit och vi satte oss för att äta, det blev kyckling och ris skitgott. Sen började vi dansa och så, men jag var skittrött så jag satt mest i soffan och tittade när de andra dansade och tog kort, men det var också kul. Åt också godis, drack bål och drack cola. GottGott vid halv elva blev jag hämtad och somnade vid typ tolv.



Söndag: Sov till kanske halv tolv och tog det lugnt tills halv fem då vi åkte till farmor och farfar och åt middag och fikade, jag hade nästan inget smink på mig och lockigt hår så på bilderna har jag luva på mig.




Måndag: Jag kände mig dålig, hade ont i huvet, halsen och örat och var seg. Så stannade hemma från skolan och tog det lugnt satt vid datan i stort sätt hela dan och kollade på samma film tre gånger i rad. På kvällen var det träning som jag följde med till men tränade inte, var domare när de körde träningsmatch och sköt vid sidan om.

Tisdag: Pappa sa att jag skulle stanna hemma idag också så jag verkligen blir frisk någon gång, mår bättre idag men har lite ont i huvet, jag har badat, ätit lunch, pluggat och nördat vid datan. Skönt. Ska plugga mer idag har ju prov imorgon. Känns som det kommer gå bra.

Kommer ett till inlägg med hur resten av veckan ser ut.

Vi hörs.

PUSSAR
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!