Älskar dej Lydia


OLD
Hejhej!
Är hemma från Lydia nu eller kom hem för typ en kvart sen. Vi hade skitkul, gick till donken och tyresö centurm och tittade litepå en fotbollsmatch. Körde fotboll, basket och jag ramlade HAHAHAH så jävla kul, jag skulle springa efter fotbollen så halka jag men ramla inte sen typ halka jag igen och flög fram på mage och gled. Hah, jag och Lydia typ asgarva. Vi satt lite vid datan också men inte mycket, var mest ute i regnet och blev dyngsura. Eller vad man säger.

Jaja, ska äta nu, vi ses.

PUSSAR
Lydia ? :D säger:

Älskar dig med :D <3 vi skulle filmat när du ramlade ;)<33

 2010-05-23     19:19:31
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!