Soooooooooooooolen skiner. Fåglarna kvittrar. VÅR! XD


Tjena alla vackra läsare!
Idag har varit en lugn dag, har haft jävligt ont i halsen hela dagen. Aså inte vanligt ont utan det känns som ngn drar i gommseglet hela tidn. "/ aja skitsamma.
Jobbade ganska bra ändå, rensade hela min väska, skrev fem dialoger i tyskan och hade svenska KP, rätt så bra tkr jag. Ska iaf inte träna idag bara följa med och titta. Ska inte missa en träning för halsont.
När jag kom hem från skolan fixade jag tacos rester från igår. Gick sen in t vardagsrummet för att äta och öppnade terassdörren så att zorro kunde gå ut. Sen åt jag är proppmätt nu och efter mate gick jag ut och läste i en julia tidning. Ville njuta av solen. Hahah tog den bilden ovanför när jag var ute.

Bjuder på en bild från skolan här nedanför
  ;)

Vi ses efter träningen.
Pussar från Jenny.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!