Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitrolig dag<3

heeeeeeeeeeeeeej!
e hemma från en skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitrolig dag, det var askul att bowla jag bowlade med gulizar dilara och moa, fan vad vi skratta aså, de hade stavat gulizar gulizal så de e he´nnes smeknamn nu och dilara, delara, haahh så kul. Vi bowlade iaf i en timme och jag tog massa bilder men hasr valt ut några att lägga in, och det första jag och moa gör är att köpa cola och godis hahaha.

Tjockisar ;p, men efter bowlingen köpte vi mer och jag och moa gick runt huset för att skoja med de andra haha de ba vi går nu!! vi ba okej. Sen när vi kom tillbaka hade de inte gått. It's we. Vi gick iaf hem t isabelle sen och där var det väl sådär det var kul vid maten men sen hade vi inget o göra, så jag gulizar och moa tog lite bilder.

Vid fyra åkte jag moa, gulizar och dilara t tyresö centrum, dilara och gulizar skulle hem om tjugo minuter men jag och moa stannade där längre och sen gick vi hem t moa och åt middag och var där jag blev hämtad halv nio, vi tog ofc massa bilder.

Har iaf haft en otroligt bra dag, TACK TJEJER!<3

Var berädd för bildbomb.








































































 * driiv *










ÄNTLIGEN KLAR tog 2 timmar.

PUSS

Moa säger:

bara att blädra igenom det tog en timme, haha<33

 2010-03-05     09:26:13
Gulizaar säger:

Fann vad rolgt vi hade, ahahha<33

 2010-03-05     11:57:56
Fillan säger:

Haha. ´Fina bilder:P

 2010-03-05     14:10:35     http://ffillann.blogg.se/
dilara säger:

ellehur det var roligt<<3<3

 2010-03-05     16:44:09
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!