Prov på skärtorsdagen :O

Hejhej!
Aså fatta att vi ska ha prov på skärtorsdagen. Jag ska till en cup då och måste egentligen t ledigt men nu när vi har prov får jag stressa jättemycket i stället jag ska fråga linus vilken tid provet är så jag kanske tar ledigt från innan lunch.

Har pluggat kurs i ungefär en timme nu måste PLUGGA inför provet, har nu läst egenom sju sidor och religion. Har typ inte lärt mig något mer får läsa igenom allt ikväll. Har lärt mig att man använda jesus och hängde upp på korset istället för gud för att gud var odödlig. Haha någonting iaf.

Ska va med Amanda mår mycket bättre har bara lite ont i halsen nu. Men ska åka 14:52 och blir hämtad runt halv sex. När jag kommer hem från Amanda ska jag plugga kurs igen veckan är ändrat lite så här ser det ut.

Tisdag: Sjuk, Amanda, plugga inför prov
Onsdag: Skola, Christoffer och linus, plugga inför prov
Torsdag: Skola, plugga inför prov
Fredag: Skola, Elin, plugga inför prov
Lördag: Plugga
Söndag: Match, plugga inför prov.

Som ni ser ska jag plugga varje dag den här veckan, på lördagen där det står bara plugga ska jag plugga annat också inte bara inmför provet.

Vi hörs när jag kommer hem från amanda.

PUSS
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!