Påskägg :D

Haaallluuee!
Är hemma från F och F nu, kusinerna var också där, FAN vad kul vi har haft. Hahah. Först åt vi, sen åt vi glass sen gick jag och anna upp och så kom pontus och niklas, och pontus började springa på spring band´. Han sprang på 6.0 eller aså det var ett gå band det kunde gå sönder om man sprang. Sen provade jag sprina och jag tyckte det gick fort när det var på 1.0 haha. Men den gick faktiskt fort. Jag provade en annan grej också.

Sen filmade Niklas och Anna och pontus började spotta aså när man trycker ut tungan och blåser, så det kommer jätte lite spott. Då gjorde jag tillbaks haha. Anna har allt på filmm hon kanske lägger in på sin blogg www.annablommberg.blogg.se men jag vet inte. Kommer NÅGRA bilder här sen fler på www.blomman2.blogspot.com

Snart är det Earth Hour.

PUSS

 Pontus som slår anna.
 Fråga inte.
 Kusinernas hund.
 Jag när jag var liten.

//jenny

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!