One hour

Hejsan!
Igår somnade jag runt tio alltså en timme tidigare än jag brukar.

Är hemma nu, först var jag ju i skolan, jag jobbade med matte hjälpte jessica med matte och jobbade svenska. Goodie. Efter skolan hade jag ph och då jobbade jag inte hehe. Jag fick gå t tommys bg och tog luft. Efter det åkte jag, moa, elin och amanda t moa och hämta pengar sen t tyresö centrum där vi mötte christoffer, linus, tao, julia, vendela, michelle, oscar och säkert någon jag har glömt.

 Julia, Vendela, Michelle och Tao skulle gå t någon affär och då gick jag, moa, amanda, elin, christoffer, oscar och linus t benandjerrys, jag köpte en kaka och resten ben and jerrys. Vi satt där och pratade och så, lite senare kom sebbe från ingenstans och sen Zaci, men vi skulle bara va kvar i 20 minuter när zaci kom men vi pratade me honom den tiden sen gick t bussen och jag åkte hem. Kommer några bilder här under.





 SUDDIG sry.
 Outfit.

PUSS fler bilder på www.blomman2.blogspot.com

Alexandra <33 säger:

Jävla fuck chaufför körde ifrån mig, tao, julia, michelle, linus, christoffer och oscar när vi skulle till tyresö centrum

 2010-03-26     19:46:01     http://daamanda.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!