Norrköping basketcup

Hejhej!
Sover aldrig länge längre -.- igår vakna jag 09:23 och idag 09:36. Aja har vaknat helt nu iaf, fförst vaknade jag 07:33 kunde gått upp men det var alldeles för tidigt så jag somna om och vaknade sedan halv tio och nu sitter jag här har kollat på spelschemat för norrköping med pappa, längtar som fan.
När man tänker på de andra cuperna så längtar man mer.

På kvällarna spelar man kortspel (bubblan) med laget på golvet innan man somnar, man går och köper godis mm. Mellan matcherna och efter matcherna, man går upp tidigt och äter frukost sen åker t match, man går hela laget och skrattar och pratar påväg t matcherna man är ute och värmer upp innan matcher. ÅHHHH. FAN vad kul det ska bli.

Det här gjorde vi första året på billys:
* Spelade matcher
* Spelade kortspel bubblan varje kväll
* Pratade
* Skrattade
* Handlade godis mm.
* Värmde upp utomhus
* Åt mat
* Gick på disco

Och mera men kommer inte ihåg mer det var liksom 2 år sen.

Det här gjorde vi andra året på billys:
* Spelade matcher
* Spela inte mkt kort för det var alltid ngn som ville sova -.-
* Gick på disco
* Pratade
* Handlade godis mm.
* Skrattade
* Värmde upp utomhus
* Åt mat

Säkert mera men kommer inte ihåg xD





Älskar er i laget.
Fillan säger:

Läängtar också ditt:))

 2010-03-21     17:15:37     http://ffillann.blogg.se/
Almby säger:

VA!? åt vi mat,,,,det tror jag inite på :O:O...

 2010-03-22     20:55:39     http://almby.devote.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!