Nästan Färdigtpackat

Hejhej!
Har tränat, ätit och nästan packat klart, det är bara tandborste och plattång och smink kvar. :)
Träningen var bra, men lugn, först gjorde vi uppvärmning vanliga och match med skumboll. Kom inte ihåg vilken ordning vi gjorde allt, men vi körde uppspel, 5-manna flätan med match tillbaka, 5-5, 3-3, 2-2, skott och 10-manna flätan. Hahah för skojs skull med 10 manna flätan aso. Det var iallafall kul på träningen som vanligt hehe.

Imorgon har jag prov i NO, SO och teknik jag känner mej berädd har förberett mig mycket och så. Hoppas jag blir godkänd men det tror jag men kanske får bara blå men det är bättre än inte godkänd.

Blå= G
Röd= VG
Svart= MVG

om jag inte sagt det förut.

Ska titta bloglovin PUSS.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!