Måste packa.

Hejhej!
Det blir ett ganska kort inlägg för jag måste packa, 
men idag har jag haft idrott och föreläsning och repeterat jättemycket till provet,
jag kände att jag kunde typ allt kanske ska lära mig lite mer om farao vet typ bara att han har all makt och är kung och gud och lite till. Efter skolan åkte jag till Isabelle och vi gick t tyresö centrum jag köpte hårspännen, hårsnoddar, två pennor, ett skrivblock och ett matteblock kommer bilder sen 
Juste vi köpte en till grej men det kanske finns vissa i laget som läser min blogg så därför skriver jag det efter norrköping om jag kommer ihåg. Hemma hos henne fixade vi en sak som hör till det vi köpte,
okej nu fattar alla. Jaja. Sen åt vi och jag tog buss hem vid halv nio och nu är jag hemma.
Ska packa sen sova.

PUSS

 matte
 Svenska/Engelska/Tyska
 Pennor
 Toffsar och hårspännen.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!