Haga haninge F97

Det är en vecka och en dag till Norrköping fatta att jag längtar.
Ska bli så kul att vara där med just er, basketlaget jag älskar er. Har gått på basket i fem år och en månad, har gått i HAGA HANINGE så länge, det har varit andra spelare först var det 98or oxå och jag tänkte sluta i början men fortsatte ändå, och är så jävla glad att jag fortsatte för ni började och jag är så fucking glad att jag träffade er. Så tänk på hur kul vi ska ha i norrköping JAG LÄNGTAR SOM FAN.

4. Claudia
5. Felicia
6. Gulizar
7. Elvira
8. Jag
11. Amanda
12. Isabelle
14. Moa

Utan nummer: Dilara.
Nummer jag inte vet: Elin

Gulizar säger:

Jag längtar oxå till Norrköping!! Vi kommer nog ha det kul!!<33



Några dagar kvar...

 2010-03-24     16:25:39
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!