Guuuuudis, sprite och cola :D<3333333

Hejhej!
Nu har jag varit och köpt godis, sprite och cola, vi köpte varsin godispåse och hon köpte en liten sprite och jag en stor cola xd hahaha iknow jag är en tjooockis men och?
Vi tittar iaf på my super sweet 16 nu, kuuuuligt.
Hon ska iaf äta här, och va kvar t efter omröstningen på let'sdance eller bara t efter let's dance. Jesper e här oxå med anna eller nu e anna på träning o jesper följer med men de kommer hem sen, men jag vet intehur länge jesper ska va här, vi får väl se om han får mat den här gången.

Min skoldag:
Jag jobbade med engelska och svenska, skulle redovisat 10 i engelska men ´johan kunde inte-.- så jag ska redovisa nästa vecka istället.  Jag har haft ganska mkt rast oxå men brukar inte ha rast, jag och diana gick sunt i snö i skogen snön va upp t knäna och jag hade gympadojor xd hahaha skitkul, sen direkt efter när jag tagit undan mina kläder undrade jasmine om ngn ville springa ut med henne så jag gjorde det vi sprang fram och tillbaka på fotbollsplan med bara strmpor och t-shirt. Hahah rolig skoldag. Kommer bilder från me and D sen.

PUSS
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!