Förlåt för INGEN uppdatering

Hejhej!
Har inte uppdaterat något idag men ímorse orkade jag inte gå upp hahah gick upp typ halv åtta, fick skjuts av mamma och pappa och kom t skolan typ när vi börja, i skolan jobbade jag med matte och engelska, hjälpde oxå jessica med matte steg 7, lärde henne procent ;D. Efter skolan gick jag och jenny hem till jessica först åt vi mellis och sen gick vi in i jessicas rum och tog lite bilder, sen gick vi t tyresö centrum och köpte våffelsmet och tittade på postkodsmiljonären vi KANSKE kommer va med i tv, kanske inte syns så mycket. men ändå. KOLLA PÅ TV4 IMORGON KLOCKAN HALV ÅTTA 
Sen gick vi hem t Jessica igen åt våfflor och tog bilder. Inte jätte många men några.

Det kommer typ fem styckna här under och fler på min bildblogg

Så titta in där.

PUSS

TRYCK HÄR OCH HÄR

 Min våffla


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!