Dålig uppdatering

Har inte uppdaterat bra idag, skrev imorse sen inget mer? sry men hann intenär jag kom hem från skolan jag stannade på Moas PH tog sen bussen hem med syster och kom hem kvart i fyra då åt jag och packade väskan sen skulle vi åka t träningen.

I skolan gjorde jag klart svenska 11 och skickade in, jobbade engelska med moa och hade svenska KP gick bra i skolan jobbade nästan hela tidn, förutom liten stund då jag körde hänga gubbe med moa hahah jag söög.

Imorn ska jag plugga blir inget med diana. På onsdag träning, torsdag kanske moa och fredag FILMKVÄLL och SOVA ÖVER med AMANDA ÄLSKLING läääääääääängtar :P.

//jeempaan
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!