Alltid kvällen och morgonen

Godnatt!
Ska stänga av datan gå t sängen och förhoppningsvis somna ska bli HELT frisk t helgen för har match på söndag. Har pluggat jätte mycket nu gjort alla punkter ( 6 st ) förutom 1 har alltså gjort 5/6 punkter, och börjat på den sista men ska fortsätta imorn när jag kommer hem från christoffer och linus :) Ska ju va med de imorn inte så jättelänge tror jag.

Okej nu måste jag sova.

Ps: Min statistik ligger ganska bra t för att vara jag okej SKIT dåligt om man jämför med typ kissie, kenza och de kända bloggarna.

Men godnatt.

JUSTE!
Rubriken: Jag har alltid ont i halsen på morgonen sen blir det bättre och bättre och sen på kvällen blir jag täppt i näsan. Jobbiiiigt.

PUSS

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!