Värsta promenaden

Hejhej!
Idag jobbade jag INGET i skolan, hade bara rast, men linus tyckte det var okej, hade också ph som jag spenderade med att spela på linus mobil xD
Efter skolan åkte jag med moa till henne och hämtade pengar sen till mig hämtade pengar och sen till sågen, där köpte vi slush och tuggummin, sen gick vi till ett område nära talgoxen och typ va där och smsa, prata med en kompis. Sen gick vi en annan väg hem för moa skulle visa ett hus, men den va typ skit lång och först tappa vi bort oss så vi ringde en kompis men han svara inte, så vi gick bara rakt fram och tillslut kände vi igen oss vid natalija och hittade sen hem, tog ungefär 30-45 minuter att komma hem, kom hem runt sju och åt direkt.
Gick typ sammanlagt 7 km idag ;O skitlångt ju.

Nu ska jag titta bloglovin sen blogga lite till tror jag.

DET ÄR FREDAG IDAG :D

Imorn avslutning..







Love u Moa Andersson<333
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!