Tomorrow is the day


Slumpad, skitsöta katter ju de sov sådär, sen sov en på mina ben och en i annas hand.
Hej alla söta!
Inte bloggat på länge, men har ju varit på landet och firat midsommar. Var på ängen bara en kort stund för det blev så vaarmt så jag, anna och njiklas(kusin) gick och badade istället. Har iallafall gjort tre pärldjur haha de e faktiskt kul. En mus, en slamander och en säl. Blev inte så nöjd med Musen och Sälen men salamandern blev helt okej.

Imorn är det sportscamp!!
Tänk att det är redan imorgon, jag och Anna har pratat om saken och vi går upp vid halv sju, så har vi två timmar på oss, ska ju platta håret, sminka mig, klä på mig och packa det sista. Okej skulle hunnit på en timme eftersom att jag ska platta håret ikväll oxå. Men vill ha gott om tid. Jag vet inteom jag kommer blogga imorgon men tror inte det, blir nog ingen bloggning på sc heller, men ska be mina underbara vänner Moa , Amanda , alexandra och Lydia att blogga ;)

Men ha det roligt. PUSSAR
Moa säger:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

 2010-06-26     21:24:34
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!