Spooooooortscaaaaaaaamp..

PÅ SÖNDAG!!!

Som alla nog vet så åker jag iväg till sportscamp på söndag :) ska bli skitkul med det känns inte som att det e på sönda redan haha alldeles nyss var det ju liksom 200 dagar.
Det blir iallafall en hel vecka med Moset och Iset. Ska bli riktigt kul. Två träningar och ett pass med minimatcher på kvällen. Skitnice ju, längtat asmkt på söndag åker jag. Går upp tidigt för att ha samling med gruppen sen äta frukost, går alltså upp runt 6:00 sen fixar mig och allt sånt. Men  har första träningen efter frukosten tror jag ;o sen på kvällen städar man och så ska det va släckt och tyst i rummet vid typ tio-elva kom inte ihåg. Tdigt men man går ju upp tidigt också så. Men efter sportscmap kommer det ett långt inlägg med massa bilder och fakta om alla dagar.








Några bilder från sc ;)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!