Sommar 2010


Sommar 2010
Det ska bli den bästa i mitt liv, inga bråk. Ska inte göra om massa misstag som jag gjort två somrar i rad. Ska umgås med de underbaraste vännerna, de som hjälper mig, som får mig bra. Skriver inga namn för då kan någon känna sig uthängande eller vad man säger. Men ni ska veta att alla i gänget är iallafall inblandade sen några till. Ska sola som f*n. Åka till sportscamp och träffa massa nya kompisar där. Åka till turkiet och ha underbart kul med släkten. Sen blir det nog grillfest med ganget killar och tjejer inte hos mig bara.

Amanda Fredriksson - Träffade i början av sexan
Moa Andersson - Träffade sportscamp 08 
Elin Schwertner
- Träffade i början av sexan
Alexandra Lander - Träffade i februari
Lydia Nordbäck - Träffade i februari
Fredrik Modigh - Träffade i början av terminen
Philip Mangert - Träffade i början av terminen
Jesper Sahlin - Träffade någon gång nära julen
Moa Härfstrand Goode - Träffade som bebis
Claudia Humble Almby - Träffade som bebis
Anton Åkerman - Träffade förra sommaren

Gänget + några till
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!