Moa sover


Älskar dej, älskar bilden :)
Godmorgon!
Bloggade inte igår eftersom att Moa var här, och kunde inte blogga då. Men vi hade skitkul igår först åkte vi t sågen och köpte slush, sen åkte vi t trollbäckens centrum och köpte chips och cola light, sen gick vi t kumla gård och pratade. Vid sju åkte vi hem för att äta. Efter maten gick vi ut till studsmattan och pratade om allt, sen spelade lite basket, sköt lite. Sen fortsatte prata. När det blev kallt gick vi in satte på film, åt chips och jag drack cola light. Vi tittade på två filmer. Sen pratade vi, och vid halv tre somnade vi.
Idag tror jag att vi ska upp till sågen och köpa slush, hinner npg inte göra så mycjet. Eftersom att vid två ska jag springa med Isabelle och jag vet inte när Moa vaknar.

Men vi hörs senare.

PUSSAR

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!