Idag o igår

Hej hej!

Sorry för att jag inte bloggat men mitt internet har inte funkat:( men nu har pappa fått igång det igen ;) (Y)

Den här veckan är mamma ledig så igår så var vi ute o gick i en timma (Y) sen så åkte vi till sickla för att hämta ut biljeterna till eclipse :D ska se den imorn men man var tvungen att hämta dom senast idag. Efter att vi hämtat biljeterna så gick vi runt lite o kollade i olika affärer:) jag köpte (elr mamma betalade åt mig :D) ett par svarta shorts och ett par svarta tygskor :D:D *älskar skor*

Idag så hade jag tänkt åka till alby med en kompis men jag har rätt så ont i huvudet :( så jag stanade hemma. ska nog bara fortsätta chilla o titta på tv.

A juste! idag så börjar ju allsång på skansen, ngn som ska titta? jag kanske ska titta om jag inte har ngt annat att göra men sen kl 9 så kmr miss marple på  9:an! det ska jag titta på(Y)

ja jag vet att bilderna blev lite mobbade men jag orkar inte fixa det x)

jo amanda när du ser det här messa mig(Y)

//alexandra deluxe lander
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!