Höhö.


Hejhej!
Har varit ute runt 2 timmar i streck, e så kul att vara ute. Gjorde en kort film där jag spelade basket, fotboll, handboll och hoppade studsmatta haha men den är 2 min och 30 sek lång. Orkar inte lägga in den.

Pappa är och handlar nu hoppas han kommer hem med mina efterlängtade jordgubbar haha.

Vi ses!

Hejdå//

Någon som kan göra en header? (a)<3
Julia säger:

SV: naaw, tack så mycket<3

visst, men jag är inte så jättebra på det:S men visst, jag kan självklart försöka:) kan jag få ditt nummer? jag skriver mitt i "e-postadressen", så att inte alla kan se det;)

kramkram

 2010-06-01     21:17:10     http://mcmonkeii.blogg.se/
Nati:) säger:

A, jag kan göra :)

 2010-06-03     15:42:46
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!