Godmorgon


- OMG
'Godmorgon alla söta.
Idag ska jag bara ta det lugnt, vara ute tror jag, fast då tar man det ju inte lungt. Men iallafall jag ska inte vara med någon. Kan berätta lite om avslutningen nu.
Kom dit runt tio då hade bara claudia, dilara och gulizar kommit från vårat lag, först gick vi ut när nästa alla kommit, alltså de från laget gick ut. När allt börjat började det med att man typ skulle dribbla samtídigt som man skule få en ballong i en bunke och bara slå på den i luften och den får inte nudda marken. Skitsvårt.
Sen skott/dribblings tävling. Jag och oskar kom till final. Men gick inge bra för oss där.
Sen körde vi skottävling två från varje lag skulle köra, jag körde med isabelle det gick bra för oss vi satte på alla ställen förutom ett.
Sen körde vi stress några gånger också. Man fick vara med om man ville och jag var med, fast vann ingen gång. Fick en 94a efter mig första gången vi körde, höhö.

Det var det vi gjorde.

Jag hade SKITKUL :p

Glöm intefrågestunden http://jeempaan.blogg.se/2010/june/fragestund.html#comment.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!