Elin och Lydia era små ungar ;P

Hejhej!
Nu har lydia och elin åkt hem, först var vi ju hos lydia en kort stund och bytte om och så, sen åkte vi till alby och badade, var ganska kallt eftersom att det blåste och sånt, men vi va i lite iallafall. Sen åkte vi till donken men jag köpte bara en cheese búrgare och en cola light. Sen gick vi till tyresö centrum och tog bussen hem till mig, fast vi hann bara sjunga singstar lite. Sen nu har de tagit en buss hem, och jag sitter själv här. Snart kommer mamma och pappa hem och fixar mat, sen åker vi till kusinerna och firar kicki. Men vi kommer typ bara va där i kanske en timme.

Kanske ska ut en stund, det är fint väder. Ja det ska jag.

Ska bara blogga i Amandas blogg först.

tryck här ni ändrar er inte




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!